2.09.2010

FATTY FAT FAT FAT


PhotobucketPhotobucket

Prune lady's daughter is such a fatty. She should really lay off the burgers. You know what those legs are?  FAT.

27 comments:

Anonymous said...

LOL

miky said...

my god........... pore her!

Jenny said...

blergh!

For The Fierce said...

yuck, wtf is up with them, i bet the rest of their family is ugly too.

snoblak said...

Poor thing. Then again can u imagine going into mommy's office and seeing 6 foot fat-free Amazon goddesses on a daily basis?

Thu Hien Nguyen said...

Eww

toxic disco boy said...

i love her dress though

Erin W. said...

Hmmm, I think you might be on to something...maybe if she had lost a bit more weight, the ugly truck would have missed her face...no such luck.

Mila said...

hahahahah ugly!

AH said...

they both look terrible

caviardreams said...

Totally obese

Fashion Wh0re said...

Too Much plastic surgery but that's Funny she's So Anorexic instead of laying off she needs to eat more burgers

Ash said...

They always are a sight to be seen aren't they? In real lifey that purple dress would be so wonderful if it fit properly and wasn't a tent on her.

rickyjames said...

oh my god she is huge.
no more burgers for her ;)

http://rickyjamesflynn.blogspot.com

Froso said...

I am so sad about that girl...

My Favourite Things said...

God, that is so sad!

iam.mai said...

ohhh man. scaryyyy!!!

hey haute. i did a photoshoot recently:

http://iammaiblog.blogspot.com

Anthea said...

OMG she is soooo skinny..she has always been like that though hasn't she? gahh..thanks for stopping by my blog btw love your top 5 post !

emilydonaldson86 said...

Aww poor girl. :(

She needs some help clearly 'cause she looks like she's on her last legs...

Your shoes deserve it said...

Beuuurk! the both are uggly!

Jessica said...

Oh my goodness - that's pretty bad. And it's a shame such gorgeous clothes are hanging off of someone who doesn't even look healthy.

Nicole said...

hey :) i've just discovered your blog and love it! i'm going to follow you on bloglovin...

I'm a fashion illustrator from Detroit. I hope you'll check out my work on my blog and follow me as well!

xxnicole

njareczillustration.blogspot.com

Taryn Andre said...

she would have the potential to be some kind of pretty if she gained some weight...i know im like the pot calling the kettle black because im only 98lbs but damn, she really is scary skinny.

and as for donatella, she has always been ugly and i never understand a word she says, but who cares...she's rich.

LeXa said...

She was so skinny..I was so skinny 1year ago and i am not happy about it..When i gained weight i look much better..I guess she should try to eat more..Although her shoes is stunning..

Sarah @ Pandora's Box said...

HAHAHA. Yeah, she's huuuuge.... I still can't believe she hasn't gotten it together, she's been looking like that forever it seems.

sian l-b said...

i've literally just fallen in love with you for calling donatella versace 'the prune lady'
pure excellence hahaha xx

http://bitten-by-saber.blogspot.com

Fara said...

Haha! I totally love you right now.